۲۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۳۷

استاندار لرستان مطرح کرد؛

قول معاون سازمان مدیریت برای رفع موانع حقوقی و فنی پروژه راه‌آهن

قول معاون سازمان مدیریت برای رفع موانع حقوقی و فنی پروژه راه‌آهن

خرم‌آباد- استاندار لرستان به نقل از معاون سازمان مدیریت کشور برای رفع موانع حقوقی و فنی پروژه راه‌آهن دورود- خرم‌آباد قول داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد زیویار امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه با معاون فنی، زیر بنایی و امور تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در جلسه‌ای که با معاون سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، موضوع تغییرات و اصلاحات مربوط به قرارداد پروژه راهبردی راه آهن دورود- خرم آباد مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به گزارش ارائه شده از وضعیت این پروژه، مقرر شد موضوع با قید فوریت در دستور کار شورای عالی فنی سازمان برنامه و بودجه کشور برای پیگیری قرار گیرد که در نوع خود یک گام رو به جلو و مهم در به نتیجه رساندن پروژه به شمار می‌رود.

استاندار لرستان با اشاره به تصمیمات خوبی که در این جلسه اتخاذ شد، تصریح کرد: معاون سازمان مدیریت، ضمن تاکید بر ضرورت تکمیل پروژه راه آهن دورود - خرم آباد، پیگیری و تسریع در رفع موانع حقوقی و فنی این پروژه را نیز خواستار و در این رابطه قول مساعد داد.

زیویار تاکید کرد: برای تکمیل تمامی پروژه‌های حوزه آب، سد سازی و راه آهن مصوب سفر رئیس‌جمهور به لرستان تمام تلاش خود را بی وقفه به کار خواهیم بست تا در دولت سیزدهم به نتیجه برسند و از مطالبات استان به هیچ وجه کوتاه نخواهیم آمد.

وی عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی نقش مهمی در حصول مطالبات به ویژه در رابطه با پروژه‌های استان بر عهده دارند و انتظار می‌رود مدیران در تمامی سطوح، اقدامات لازم در حوزه کاری دستگاه اجرایی مربوطه را به ویژه در بالادست با جدیت پیگیری کنند.

کد خبر 5466345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha